hye ^_^ selamat datang ke belog saye..semoge korang semua happy membace belog saye yang gorgeous *perasan* ni :)

Sunday 25 November 2012

Jom Heboh

Assalamualaikum..

pagi tadi mak dengan ayah tinggalkan aku dekat rumah..diorang nak pergi kenduri kahwin dekat Melaka. aku tau diorang nak pergi pun bile along aku ketuk pintu bilik kata mak dengan ayah nak pergi kenduri.*dasar anak dara kuat tidur* aku keluar tengok mereka  dah siap cantik cantik and dah start enjin kereta..ayah aku pun offer la aku pergi,,kata diorang nak tunggu,, aku ni kalau bersiap nak dekat setengah jam *tapi tak cantik cantik jugak hahaha* dengan baju yang tak iron lagi..memang tak la aku nak pergi *alasan* hahhaahha..aku kalau bab2 pergi kenduri memang kureng sikit sebab aku tak suka bersesak sangat..matik la takde orang datang kenduri aku nanti *gatal betul perempuan ni :p* padahal malam tu aku dah rancang nak ikut along aku pergi jom heboh sebenarnya..hahahhahhaha..

Walaupun jom heboh ni setiap tahun ade,,aku rase baru sekali dua jea aku pergi jom heboh..jadi kali ni aku nak pergi la tengok kot kot aku boleh jumpa zizan si pujaan hati..hahhahaha Jadi bile mak dengan ayah dah gerak pergi Melaka,,aku pun penuhkan perut dulu sebelum bersiap siap nak pergi jom heboh..nak berjalan mesti kene perut penuh babe,, baru hati senang nak memborong makanan *dasar pikir makanan je dalam otak* hahhahaha..tapi tak senang jugak hati aku,, lecak gile weh dekat jom heboh,, siap berbau lagi..sian dekat diorang yang berniaga..ade promoter sampai kene bawak barang jualan diorang pergi dekat tepi bangunan untuk jual barang diorang..

hah kau,,tengok larh kaki promoter ni..
sanggup pakai plastik untuk jual barang..

promoter ni sebenarnye kawan aku..tak sanggup pulak aku nak letak muka dia yang cantik tu dekat sini...hahahhaha..aku tak sempat nak tangkap gambar suasana dekat sana..tapi semua kawasan memang lecak habis la..yang ni ok lagi boleh nampak kaki..ade satu kawasan tu, dia punya lecak boleh sampai tenggelam sampai buku lali..tapi tetap ramai orang pergi jom heboh..semua sporting la jalan sambil berkaki ayam..*aku pun sama* hahahhahahaha...

disebabkan lecak, aku tak borong sangat pun barang barang dia..tapi harga yang diorang tawarkan memang boleh pitam..habis pusing satu round kitorang pun balik.. tak singgah pun booth booth tv3 tu semua..tak sanggup aku nak jalan lama lama dengan lecak,, dengan berkaki ayam nye lagi..

keluar je dari tapak jom heboh, terus cari air nak basuh kaki,, beli 2 botol besar air mineral nak basuh kaki untuk 3 orang..baik tak payah basuh aku rasa..tak ade beza lansung..

kaki tuan punya lecak..

tapi aku rase pengalaman menarik jugak jalan jalan sambil berkaki ayam,,lepastu membeli belah dalam lecak..hahhahhahahahaha...sekali seumur hidup agak nye..

bye..
sayang korang..
terima kasih sudi baca.. 

No comments:

Post a Comment