hye ^_^ selamat datang ke belog saye..semoge korang semua happy membace belog saye yang gorgeous *perasan* ni :)

Saturday 4 April 2015

Permulaan Baru

Assalamualaikum.


Setelah dua tahun blog aku ni bersawang, aku kembali menulis..hehehe..tiba tiba je rase rindu nak menulis, nak meluahkan rasa dalam hati aku sekarang ni..banyak perkara yang terjadi dalam hidup ak sekarang ni..kembali semula menjadi mahasiswi, belajar untuk menerima hakikat yang aku sudah kehilangan satu satu nya Atuk yang aku ada..Allah lebih menyayangi beliau..dah lama sangat dia sakit..belajar untuk menerima orang baru yang hadir dalam hidup.semua orang mempunyai perangai yang berbeza..mahu atau tidak kita perlu sesuaikan diri dalam semua keaadan.baru lah ada nikmat kehidupan.belajar untuk menjadi hamba Allah yang lebih baik. aku rasa proses itu akan mengambil masa sepanjang hayat.bagaimana nak dekatkan diri dengan Allah.belajar bagaimana menangani masalah kehidupan dengan lebih efektif..hahaha..efektif lah sangat.eh eh banyak pulak aku mengadu nasib hari ni..okay lah aku nak sambung study..minggu depan dan depan depan lagi aku ada midterm exam..doakan aku ye kawan kawan.sampai berjumpa lagi..bye bye..


bye..
sayang korang..
terima kaseh sudi bace..

1 comment: