hye ^_^ selamat datang ke belog saye..semoge korang semua happy membace belog saye yang gorgeous *perasan* ni :)

Monday 29 October 2012

Menyesal

Assalamualaikum..

menyesal betul aku balik hostel semalam.aku ingatkan pagi tu je tak de kelas..aku memang rancang nak balik   hostel isnin pagi sebab kelas start pukul 2.kira sempat la kalau aku naik bas pukul 11 pagi tu.tapi ayah aku cakap die nak hanta jugak petang semalam,,aku pun terima je la dengan hati yang ikhlas sebab tak payah keluar duit bayar tambang..jimat duit aku..hahaha*dasar kedekut memang macam ni* 
lepastu aku pulak memang tak ingat lansung yang lecturer aku ade cakap malas nak buat kelas hari isnin ni.. jadi nye, 2 kelas la takde..aku dah menyesal habis habisan ni..semalam tengah sembang sembang kawan aku cakap macam ni :

aku : rugi weh balik awal.
kawan : takpe,,esok kite boleh study untuk test hari rabu ni.
aku : ohhh..ok..

study sangat kau..study bende nye kalau aku bangun tido pun pukul 10..lepas tu mengadap laptop,, mengadap facebook...lepastu turun pegi beli makan,,sekarang ni update blog pulak..bile mase aku study,,bagi tau aku cepat.*nak tutup salah sendiri la ni* akhir kate kawan aku je yang study..aku pulak bantai membuta..*dasar kuat tidur*

dalam pukul 4 nanti sepatutnye ade lagi satu kelas,,kelas yang tu pun x sure ade ke tak,,dah nak last last sem ni,,tinggal nak present assignment je lagi, tapi nak present ape kalau manusia berape kerat je yang balik.. kebanyakan classmate aku baru nak balik hari ni..yang dah ade dekat hostel takat berape orang je.tak sampai suku kelas pun..sampai sini je la cerita penyesalan aku ye..nak sambung tidur study pulak yea..

bye..
sayang korang..

No comments:

Post a Comment