hye ^_^ selamat datang ke belog saye..semoge korang semua happy membace belog saye yang gorgeous *perasan* ni :)

Wednesday 24 October 2012

Test


Assalamualaikum..
dari pukul 10 pagi  aku mengadap lappy ni sebab kene jawab test yang lecturer aku upload dalam laman web khas untuk pelajar pelajar macam aku ni..sesak nafas aku woii na jawab soalan tu..susah gile..mujur la
teman teman aku sangat baik hati *puji ade makne ni* dapat la jugak aku buat..
dah lah kene hanta sebelum pukul 12..aku pun keto kepale lutut mengupload keje aku yang memang tahap cincai..kalau die tengok aku punye kerja, mang terus bagi failled terus aku rase..

jadi dengan baik hati nye aku try buat yang lain..walaupun dah lepas pukul 12,,aku pedulik ape..
aku try jugak buat..lepas tu,,aku cuba cuba la nak hanta..kalau sebelum ni,,lepas habis je waktu yang lecturer aku tetapkan,,kitorang dah xboleh nak hantar kerja..time tue puas la pulak pujok encik tu nak hantar  jugak hantar kerja..mujur dia baik hati..*kene pandai bodek* hahha..

uih,,dah terkeluar dari cerite sebenar..dah siap kerja yang ak baru baut tu,,aku pun try la hantar lagi sekali..
pergh berjaya hantar uolls..hahha..sungguh gumbira aku rasekan..tapi aku sure encik akan tolak markah aku sebab hantar lambat..setengah jam pulak tue lewat..*matik la aku* tapi lantak la kan..sebab yang second aku buat ni proper sikit dari yang first tu..ade la jugak 1 atau 2 markah dia bagi gamak nye..
thanks la pade kawan aku sebab support aku buat bende ni..*paham paham la maksud support tu ye suha* hahhahha..lepas tu kawan aku bagi tau encik bukak pulak test tu sampai pukul 8malam tadi..ajes betul..aku malas dah nak betulkan..dah la tau pun pukul 7.30 tadi..lantak la..malas dah aku nak pikir..*dasar malas punye orang*.

lepastu aku  pegi kemas baju pulak ..almari aku baru sampai...*suke* sebelum ni aku xde almari sendiri..baju tshirt, baju kurung semua nye pakai lipat letak atas rak *kesian aku kan??* lepas tu *berapa banyak lepas tu da!!* kemas baju nak balik kampung pulak..*banyak nye kerja* dasar pemalas nak kemas memang macam ni..kerja sikit jea tapi rase macam banyak sangat nak kene buat..dalam pukul 5 lebih tadi aku gerak balik kampung dah..raye haji ni aku raye dekat kampung..korang raye kat mane??

ni pun aku dalam kereta lagi otw balik kampung..ayah aku berhenti rehat jap..gigih aku update blog dalam kereta tau..dengan laptop besar gedabak ni..orang lain update blog pakai smartphone je..aku xde talipon pintar tu..nak buat macam mane kan..update je la pakai laptop..rajin gile aku kan..hahha..*lempang aku cepat*

dah la..aku pun nak membuta macam mak dengan ayah aku ni..*padahal kau memang kaki membuta diyana oiii* yea kawan kawan..aku adelah ratu membuta..tak kira dimana jua,,keja aku memang membuta..lecturer ajar dekat depan pun aku boleh membuta dekat belakang..

bye..
sayang korang..


No comments:

Post a Comment